Door het KvK-nummer op te geven en te testen, weet u of uw interne systemen er klaar voor zijn. Wij adviseren u als netbeheerder of serviceprovider om dit te doen. De aanpassingen zijn al beschikbaar in de NTD ter voorbereiding op de implementatie naar productie.
In ons jaarverslag vertellen we wat we als Kadaster in 2019 gerealiseerd hebben. Omdat we veel taken en verantwoordelijkheden hebben, is dat best een uitgebreid verhaal. Liever een korte versie? Bekijk dan de video.
In 2019 kregen we 822.000 KLIC-meldingen:
- 5% calamiteitenmeldingen
- 13% oriëntatieverzoeken
- 82% graafmeldingen
De toezichthouder Agentschap Telecom analyseert de jaarlijkse schadecijfers in een infographic die binnenkort beschikbaar komt. Benieuwd naar meer KLIC-cijfers? Bekijk dan pagina 31 in het jaarverslag.
U hebt vast al gezien dat de inlogpagina van Mijn Kadaster een nieuw design heeft. U kunt voorlopig blijven inloggen met een Mijn Kadaster-account. Nieuw is dat u nu ook kunt inloggen met eHerkenning.
We hebben gemerkt dat dit vragen bij u op kan roepen. Daarom vindt u op onze site antwoord op veelgestelde vragen over eHerkenning.